X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Roboti manuali

Produse extraordinare la preturi imbatabile

Ustensile si spatule

Ustensilele Tupperware te ajuta in fiecare zi.

Chef Series

Tupperware rămane fidel calității și inovării

Oferta de Craciun (42-50)

Produse extraordinare la preturi imbatabile

Cadouri prezentatori

Primii Pasi

Produse

Cum sa nu te ingrasi la petrecerile de sarbatori

publicat pe: 08.12.2017
Cum sa nu te ingrasi la petrecerile de sarbatori

Urmeaza o perioada aglomerata, plina de cadouri si de sarbatori. Asa cum este traditia, sarbatorile presupun petreceri alaturi de familie si prieteni cu mese mai pline ca niciodata. Noi iti prezentam 5 trucuri pentru a nu te ingrasa la petrecerile de sarbatori.

1. Asigurați-vă că vă duceți la culcare la o oră decentă în noaptea de dinaintea petrecerii la care participați, astfel încât să vă puteți trezi dimineața, împrospătați și energizați. Nutriționistul Maya Feller subliniază importanța somnului de bună calitate tot timpul, dar mai ales în timpul sezonului de vacanță. O odihnă de noapte bună vă va asigura că privarea de somn nu cauzează rău în judecată atunci când vine vorba de a mânca alegeri.

2. Urmați un plan de masă sănătos și mâncați un mic dejun consistent. Se crede adesea că, pentru a maximiza consumul de calorii la petreceri de vacanță, este mai bine să vă înfometați în prealabil. Această logică nu poate fi mai departe de adevăr, avertizează Feller. Scăderea meselor pentru a vă oferi mai multe calorii pentru a juca mai târziu nu este o idee bună deoarece "deseori subestimează serios numărul de calorii pe care le consumăm la petreceri", spune Feller, așa că în cele din urmă ajungem la supraalimentare. Feller recomandă să încercați o salată pentru micul dejun pentru a vă menține stabilitatea zahărului din sânge și pentru a pompa corpul cu câteva substanțe nutritive suplimentare dimineața.


3. Nu uitați de exercitiile de  dimineața. Un regim săptămânal de exerciții fizice este important nu numai pentru pierderea în greutate, ci și pentru sănătatea dumneavoastră generală. Nutriționistul Rachel Swanson spune că nu trebuie să vă bazați doar pe efort fizic pentru pierderea în greutate, deoarece "supraestimăm numărul de calorii pe care le ardem la sala de sport și subestimăm cât de multe calorii consumăm. Pentru a pune-o în perspectivă, petrecerea unei ore pe eliptic nu se va apropia nici măcar de arderea acelei plăci suplimentare. "Chiar dacă este mult mai ușor să urmăriți dimensiunile porțiunilor pentru pierderea în greutate, exercițiul este încă un factor util de luat în considerare . Luați 30 de minute până la o oră dimineața pentru a vă plimba în jurul blocului pentru a vă face sângele curge sau chiar pentru a da un antrenament cu interval de intensitate mare.

4. Stabilizați-vă zahărul din sânge consumând un prânz sănătos. Feller spune că un mic dejun bun este esențial, dar tot așa își amintește să mănânce masa de prânz. Incercati sa mancati o portie frumoasa de proteine slabe cu cateva verdeti de alegerea voastra, pentru a va mentine pe deplin plini de satisfactie pana la petrecere.


5. Tineți porțiunile sub control. Feller recomandă reducerea la jumătate a tuturor porțiunilor de desert. Dar, dacă desertul este un declanșator mare, Feller sfătuiește cu desăvârșire cursa de la masa de dulciuri.

Magic One

Concesionar autorizat Tupperware


Bd. Unirii, Nr. 9, Parter, Sector 4, Bucuresti
Telefon: 0723.590.128

designed by headstart.ro