X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Ustensile si spatule

Ustensilele Tupperware te ajuta in fiecare zi.

Chef Series

Tupperware rămane fidel calității și inovării

Produse
Bine ai venit!

13 idei de gustări pentru copii

publicat pe: 15.01.2018
13 idei de gustări pentru copii

Gustările copiilor nu trebuie să fie nesănătoase, deoarece se găsesc și alternative pline de vitamine pentru prichindelul tău.

Iată 13 idei de gustări

  1. Banana, decojită şi tăiată pe jumătate, va avea dimensiunea perfectă pentru a putea fi ţinută de mânuţe micuţe. În plus, este o sursă bună de fibre şi carbohidraţi. I-o poţi da cu un iaurt sau alături de o farfurie cu alte fructe.
  2. Caisele uscate sunt dulci de la natură şi conţin fier şi fibre. Iar faptul că sunt uscate şi au o textură gumată îi atrage pe cei mici.
  3. Pâinea prăjită, tăiată cubuleţe mici, este o altă variantă de finger food. Mai ales dacă i-o serveşti cu pastă de avocado sau piure de banane. O altă idee este să le stropeşti cu ulei de măsline şi să le condimentezi cu cimbru sau oregano.
  4. Felii de măr - Poate ciuguli şi roade la ele cât doreşte pentru că sunt dulci şi zemoase. În plus, sunt o sursă bună de vitamina C şi fibre.
  5. Lipia de pâine, tăiată cubuleţe şi unsă cu humus, este o sursă excelentă de energie. Năutul folosit la prepararea humusului îi asigură o porţie zdravănă de proteine.
  6. Brânza poate fi tăiată cu uşurinţă, este suficient de moale încât să nu-l deranjeze la gingii şi poate fi înghiţită cu uşurinţă. Proteinele şi calciul pe care le conţine sunt foarte importante pentru oasele copilului tău.
  7. Morcovul crud, tăiat în felii lungi şi subţiri, e în topul alimentelor de tip finger food. Conţine betacaroten ce se transformă în vitamina A, important pentru sănătatea ochilor şi întărirea sistemului imunitar.
  8. Avocado, decojit şi tăiat feliuţe, are textura perfectă pentru ca cel mic să-l poată ţine cu degeţelele. E destul de moale încât să+l poată mesteca uşor şi repreyintă un aport important de grăsimi monosaturate şi vitamina E.
  9. Broccoli, preparat la aburi sau fiert puţin, din care rupi bucheţele mai mici reprezintă o sursă importantă de antioxidanţi şi fier.
  10. Roşiile cherry, tăiate pe jumătate sau bucăţele (cele mai mari), sunt şi ele un deliciu. Sunt bogate în licopen, un antioxidant puternic cu rol în menţinerea sănătăţii oaselor.
  11. Pieptul de pui, fript sau fiert şi apoi tăiat fâşii subţiri, de asemenea poate fi mâncat de copil singur, fătă ajutor. Plus că are multe proteine.
  12. Pastele, spiralate sau tubulare, de preferat din făină integrală, sunt uşor de apucat în mânuţă şi îi asigură o sursă sănătoasă de carbohidraţi.
  13. Ananasul, tăiat cubuleţe, este zemos şi dulce. La fel şi piersicile sau pepenele galben. 
Magic One

Concesionar autorizat Tupperware


Bd. Unirii, Nr. 9, Parter, Sector 4, Bucuresti
Telefon: 0723.590.128

designed by headstart.ro